Möblering

Tjabba tjena hallå :P Villken härlig dag va!?! Endast 18 minus och ingen resa till Kramfors blev de :/
Älsklingen fick bråskande ärenden så de blir uppskjutet tills imorgon =)

Så iställe för en resa till K-fors så har jag bestämt mig för att möblera om tv rummet.
Och förhoppningsvis så får jag inge knas i ryggen igen *peppar peppar ta i trä*
SKa även fara och hämta upp databordet jag beställt till sötnosen min då hans är som lutande tornet i pisa!

3 dagar kvar tills man fyller år och jag har beslutsångest vad för sorts tårta jag ska göra och om de blir middag ute eller hemma.. Hmmm? Man kanske får en söt överaskning att man blir utbjuden hehe :P

Anyway ska iväg och shoppa lite nu och hämta databordet och sen blir de möblering för fulla muggar!

Pus & Hej från en snygg tjej :P eller nått!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0