Par middag!

Hej sötnosar hoppas allt är bra med er. Här är de allatiders, solen skiner och skön musik spelas i bakgrunden!
Ikväll blir de mys med Älsklingen och 2 helt underbara människor <3 De kommer bjudas på fläskfilé wraps då de är såååååå jäkla gott och enkelt :P
Kommer även bli Uno krig MOAHAHAHAHAA!
Jag har nu varit 25 år i 2 dagar och jag åldras inte ett skvatt :P Ska jag vara ärlig så har jag sätt lika dan ut i alla år nästan!
Bevis
18 år (dåligkvalité då den är tagen med cam)
19 år och tagen med en crap kamera (nyfärgat hår också)
21 års dagen är detta kort tagit
22 år (bad hair day)
23 år på firma fest
24 år tagit i Januari 2012
25 år är snyggare än någonsin ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0