Vilken underbar dag

Måndag och från och med idag så är de hårdträning i 7 veckor.
Jag måste säga att veckan kunde ju inte ha börja bättre med ett sånt härligt väder vi har här uppe i norrland.
Oj oj oj va skönt de är ute.
Hade ju städ och tvätt på listan idag och en promenad mot kvällsidan då älsklingen kommit hem, men så blev det icke!
Jag har faktiskt tagit en promenad på 1h och 20 min i detta härliga väder och jag skulle gärna gå ännu längre men tyvärr så finns ju som sagt annat på schemat idag.


4 första veckorna kommer se ut såhär

MÅNDAG -  Promenad 30-45 minuter mot coop genom park/skyttis villa område

TISDAG - vila (gå om du orkar)

ONSDAG - Armhävningar & situps kolla träningsbok för instruktioner, avsluta dagen med en promenad på  30-45 min

Testa även några övningar av plankan och sidoplankan

TORSDAG - Vila (gå om du orkar)

FREDAG - Vila, (gå om du orkar)

LÖRDAG - Pilates och promenad på 30-45 minuter.

SÖNDAG - Vila


Jag hoppas ju på att med allt slut av godis ,läsk och cigaretter och sen start med tränings schema kommer ge något resultat., och om de gör de så kommer året ut att bli mitt mål att nå den målvikt jag vill =) Bye bye fat lady!
XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0