Back in the game!

Efter många om och men så har ja äntligen lyckas få i ordning bloggen. Tur att internet har allt man behöver för att lära sig kodmallar å allt vad det heter.
Detta är alltså en nystartad blogg som jag hoppas på ska bli intressant att läsa, för änsåläge har jag inte kommit så långt i mitt skrivande eftersom den är ny :P
Any how jag är då Alltså Miss lady Li som självklart är min egna förkortning för Linnéa ;) Jag hade tänkt försöka berätta lite om vem jag är och vad jag göra, eller ah nånting i den stilen.


Linnéa var då namnet men jag brukar kallas för alla möjliga smeknamn som Li,Nea,Smulan etc.
Born and raised i Härnösand men är nu bosatt i söta Ö-vik. Jag träffade då alltså kärleken här och flyttade hit ganska omgående. Jag bor då med min blivande man och våra 3 katter Stanley,Stella & Sluggo. Vi har ganska nyligt flyttat större tills den dagen vi skaffar hus! Vi planerar att utöka familjen så småningom men som sagt allt tar ju sin tid.
I dagsläge så söker jag jobb som en tok men marknaden är lite seg så man får ligga i om man ska lyckas.
Ja är utbildad säljare och har jobbat med kundservice sen jag var 16 år gammal. Mitt mål i livet är att leva ett riktigt svensson liv <3 Kanske låter lite tråkigt men för mig är det en ganska mysigt mål =)
Mjo som ni ser så leker livet och jag är så underbart glad att jag har det liv jag har med eller utan jobb.
De är klart att jobb är ett STOOORT plus men förtillfället är jag jäkligt nöjd.
Hmmm vad ska jag mer berätta? JO jag älskar att hålla på i photoshop och musiken ligger mig varmt om hjärtat då jag vuxit upp med min mamma som är musiker.( Bandet hon var med i har faktiskt varit ganska stort i sverige) Men jag avslöjar inget om det än! Jag älskar att baka och laga mat och jag brukar ta bilder på när jag lyckats med något gott i köket, Jag bruka måla i mellan åt men det var alldeles förlänge sen nu dock.
Nog om mig nu men om ni vill fråga något så är det bara att skriva till [email protected]
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0