Drömmar

Drömmar kan vara väldigt creepy.. Hade en jätte konstig drömm inatt att jag träffade massa gammla barndomskamrater på min födelsedagsfest som tydligen hölls på natte tid vid en gammal hamn.
2 av dem stod mig rätt nära som barn men nu är jag bara luft för dem. Anyway drömmer fortsätter med att en efterlyst tjej är där och säljer lotter och vinsterna är stulna smycken. En polis kommer dit och hittar tjejen och ta med henne på sidan för att konfrontera henne. Han säger att hon har smycken från stöldgods på sig och i lådan som hon bär på och säger att hon måste ge tillbaka dem. Självklart säger hon men du måste köpa 2 lotter först.
Den här delen kan man ju undra om polisen var blond och allmänt funtad för han köpte ju 2 lotter.

Heltplötsligt så ändras drömmen och jag pratar med en annan kompis som nu flyttat troligtvis från sverige men i drömmen är hon en arbetskamrat enligt henne. De är som att ja inte kommer ihåg vem jag är eller varför jag är där.
Kände mig som Jason Bourn förutom att han var en yxmördare som glömt sin identitet.
Tyvärr vaknade jag innan drömmen han avslutas men nånting säger mig att de va lika bra!

Nu ska de städas och torkas golv sen blir de nog till att spela lite Cluedo med sis och sötnosen min.
XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0