Fredag!

Hej sötnosar och välkommen ni som läst ;)
Äntligen så har helgen kommit och jag har fått besök av sötaste syster min <3 Vi har just käkat middag som bestod av spagetti och köttfärsås mumma!
Dagen har vartit helt okej trots min sömbrist, hoppas dock på en bättre sömn i helgen.
Snart ska vi iväg och handla lite gotta och sånt inför helgens bravader. Imorgon blir det en roadtrip nånstans med en massa tokigheter och förhoppningsvis så kanske man kan hitta nå skojj på nån affär :P
Btw jag skulle ju få ett samtal idag med en tid till min arbetsintervju men inte ringde de nått inte! Måttligt irriterad!
Anyway hör dem inte av sig ikväll eller måndag så ringer jag!

Här får ni en härlig bild på mig å syrran från 2006 xD



Skriver mer sen XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0