Fredag´smorgon

God morgon sötnosar.
Här sitter jag och funderar stort på vad jag ska hitta på. Är lite sugen på att se på film men jag tror jag ska ta ett varmt bad först då jag inte gjorde det tidigare!
Lika ont i dag och är nästan stelare än igår. Hoppas att ett varmt bad kan göra susen.

Som ni ser så har jag lekt lite med blogg designen igen. Är ju en sån som testar mig fram tills jag kan det mesta.
Tycker att jag har lyckats ganska bra änsålänge...
Kommer stanna med denna design nu och lägga till lite saker som jag har på G.
Ni ser när de hänt något nytt.
De är ju så roligt att leka i photoshop så bloggdesign och photoshop hänger liksom ihop just nu :P
Har gjort massa designer som ligger på lager ifall någon är intresserad av lite tips och trix nu när jag lärt mig en massa!

Nu ska jag ta ett bad men uppdaterar senare!

XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0