God Morgon sötnosar

Efter förra veckans sömn problem så har jag äntligen fått sovit! Kroppen mår fan inte bra av att inte sova som man ska så de känns bra nu att man har sovit och kan kliva upp normalt =)
Har ju haft en fantastisk helg så nu kan jag njuta hela veckan för att till helgen så ska jag hjälpa fina Fanny och hennes fantastiska karl att flytta till en jättefin lägenhet! Läs allt om det på http://ladyfi.blogg.se/

Saknar min syster redan trots att hon bor i samma stad så var det mysigt att ha henne här över helgen <3
Är så glad att jag har så bra kontakt med min syster då jag inte har det med mina bröder så värst mycket.
Men vad kan man säga lika systrar leka bäst!

(Hehe väldigt gammal bild detta typ från 2006 tror jag)

Nu ska vi se vad man ska göra idag... Hmmmmm...

Dagens Schema

  • Äta Frukost
  • Tina middag
  • Diska
  • Dammsuga
  • Dammtorka
  • Sätta upp gardiner
  • Kolla tvätt tid

  • Jahapp då var de bara å sätta igång då... ORKA! :P
    Uppdaterar sen!
    XoXo
    bloglovin

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0