Lill lördag!

Jahapp då har onsdagen anlänt aka lill lördag. Här sitter jag ont så in åt h-vete men överlever ändå..
Sitter och funderar på vad man ska hitta på för middag idag då jag är den som brukar vara kocken när de kommer till lite "avancerad middag"dvs allt som inte är korv/makaroner,köttbullar etc :P Tur man har lill syrran här och hon är ju också grymm i köket så man kanske kan få något speciellt på bordet idag ändå.

Jag har lyckat stått och gått idag iallafall så de är ju ett framsteg. Dock saknar jag att vara mig själv igen.
Hatar när nånting blir knas i kroppen. Jag lider med alla som är född med handikapp och jag har enorm respekt för dem som klara sig hela livet själv med de!

Nu ska jag försöka spela lite dator så jag inte känner mig så rastlös. Jag hoppas på att de ska kännas något bättre senare för jag vill komma ut en sväng.

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Pelle

2012-01-25 @ 20:40:06
Postat av: Pelle

Är grymt stolt över dig gumman att du orkar stå ut med den smärta du har! Love Ya!

2012-01-25 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0