Lördag =)

Godmorgon säger jag från min sida då jag råkade stänga av alarmet i sömnen -.- DOH!
Men lika glad för det är jag men gladast är nog karln min xD Sömntutan <3
Så lördag vilken härlig dag tjalalalalalala... eller vädret kunde ju ha varit bättre här uppe i norrland faktiskt.
De snöar och snöar och snöar att snart har vi en ny istid! Kanske va lite överdrivet men de är MYCKET snö som jag egentligen hade önskat mig i julas istället men ICKE!
Åter till dagens agenda iställe, först på listan har vi Duscha,Äta frukost,Kladda på ett ansikte, och sen är de bara tuta och köra... eller just ja jag måste ju ha kläder också ;)
Men nu har ja int mer tid å skriva så hörs sen!
XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0