Överjödd pälslös Hund.

Den här dagen började ju bra..eller nått. Skulle möblera och städa idag men vad fan tror ni händer efter jag hunnit städat endast tv rummet. JO jag åker på ryggskott. Jag kan inte gå jag kan inte göra ett jäkla piss.
Jag har nu efter 3 timmar just tagit mig krypandes från sängen till tv rummet och de tog mig 10 minuter.
Jag ser ut som en överjödd pälslös hund som kommer krypandes på alla fyra!
Har knappt nå kläder och kan inte resa mig för då krampar hela kroppen ihop och jag faller handlöst.
Ringde sjukvårdupplysningen och dem sa att jag skulle hitta en ställning som jag kan ligga utan att de gör så ont och ta en värktablett! JAHA men fan hur ska jag kunna gå på toa och allt vad man behöver... Less nu!
Jag hade ju en plan idag med vad jag skulle göra och laga super go middag -.-
De är tur jag har min kära syster här och min underbara karl som är så go och omhändertagande. Älskar dig!

Hoppas eran dag är mycket bättre och skicka mig alla positiva tankar så jag tar mig igenom denna smärta!
Puss på er!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0