Quasimodo

Ursh va jag är less på att ha ont nu. Vill kunnda röra mig och pilla på som ja brukar göra.
Ska ju hjälpa söta Fanny å hennes karl på lördag med flytten och jag känner mig nästan stressad då jag inte är bra för femöre i ryggen eller rättare sagt svanken för de är där jag har fått en fet infektion i muskeln/disken.

Ser ut som Quasimodo fast punkeln är i svanken!


Iallfall så hoppas jag på en liten förbättring snart för min egen skull. De är utmattande att gå helspänd bara för att inte tappa balansen och skrika av smärta. Ska ta ett varmt bad sen så kanske musklerna slappnar av lite innan jag ska sova. Imorgon blir det till att tvätta samt försöka städa upp lite, de är tur man har en karl som är super på att ta hand om det man ber om. *puss*
En rulle nu och sen ett bad. Hör imorn sötnosar
XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0