Stel som en pinne!

3de dagen med smärta, dock idag så kan jag stå rakt men inte böja mig iställe.
Är allvarligt stel som en pinne.
Men de som inte dödar mig härdar. Jag försöker i den mån jag kan plocka och hålla efter i lägenheten trots att min söta karl säger åt mig att jag inte får! <3
Men vad kan jag säga jag är inte gjord för att vara i stillhet.

Lill sis har vart till enormt stor hjälp också är så glad att hon är här <3
Älskade lillasyster vad skulle jag göra utan dig? "somna i bad karet" xD
Men de är en annan historia.

Dagarna går men sommaren känns ändå så långt bort :(
Skulle inte sitta fel med lite sommar å sol!
Saknar lätta kläder och barfota i sanden.
Saknar att plaska runt i vattnet och låta hela dagen vara en lek!
Men de är ju bara ett halv år kvar tills dess -.-

Nä nu ska jag fara en sväng på affären och köpa lite tillbehör till dagens middag.
Hörs sen sötnosar.

XoXo

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0