Tankar!

Ibland kan jag känna mig ganska djup och de bruka oftast vara under natte tid och av den anledning kan jag inte sova heller, men men de är inget att göra åt saken.
Min funderingar är varför ska dem som har allt alltid få mer utan problem?
Och hur kommer det sig att när man planerar att skaffa barn så går de sämre för att man tänker på de?
Varför är jorden rund?
Hur kommer det sig att när man letar efter någonting så hittar man de aldrig men när man inte behöver de så finns de där?


Mjaa de är många konstiga saker som man kan fundera över och förmodligen inte få något vettigt svar på heller.

Men jag är sån jag vill gärna tänka på saker och jag gillar att slå slag i saken.
Många kan tycka att de är onödig tid man slänger ut på det men jag känner att de är intressant!


Hur som hellst så är klockan alldeles för mycket nu och jag skulle egenligen sovit för flera timmar sen :S
Det här är nackdelen med att vara arbetsökande man har alldeles för dålig dygnsrythm.
Nä jag ska försöka blunda nån timme för jag väntar ju faktiskt samtal för att få veta vilken tid jag ska på arbetsintervju!
Mjoru jag kanske kan få ett deltidsjobb iaf!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0