Serier

Efter en mysig kväll med sis och älsklingen min har jag nu gått igenom min lista av serier som jag sätt alla säsonger på vill jag påpeka, och har nu kommit fram till att har sätt 17 st serier.
Av ren nyfikenhet så ville jag räkna ut hur många timmar ca jag har lagt ner på att kolla på serie och låt mig påpeka att jag började kolla på serier nån gång under 2009 så ca 3-4 år har man kollat!
Nu kom chocken!

Jag har mer eller mindre spenderat 30600 timmar villket motsvarar lite mer än 3,5 år på bara serier xD Hur fan går de ihop? Jag har verkligen inget liv. För att räkna ut detta har jag i snitt tagit 3 säsonger på varje serie då vissa serie har 7-8 säsonger och då varje säsong innehåller ca 15 avsnitt så vart de en ganska rimmlig uträkning. 30-40 min är 1 avsnitt och för att få ut hur många timmar man lagt ner tog jag

365 dagar x 24 h = 8760h (1 år) x 3 =26280h (3år)

15 avsnitt x 40 min x 3 säsonger x 17 serier = 30600

Tyvärr så kommer jag fortsätta kolla på serier :P Trots den chockerande summan av tid man lagt ner xD

Nu blir det sängen. Godnatt sötnosar XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0