Uppe före tuppen!

Uppe före tuppen!

Beror på att ja inte somnat än. Men lika glad för det är jag men gladast är nog inte kroppen.
Anyway eftersom ja kände mig rastlös så körde jag lite armar såhär på morgon kvisten. Håller på att göra i ordning mitt träningsprogram nu så man har nån koll och rutin på när vad hur jag ska göra. Sååååå jäkla längesen jag tränade med vikter.

Höhö men linnea du bär ju på överflödig vikt varje dag :P Bah! Skämt å sido så har jag vart lite lat den senaste veckan dock pga av olika skäl som ingen jävel behöver veta! Men nu blir de andra bullar.


Lite besviken är jag på folk som skulle följa med på vägen men som uppenbarligen glömt de!

Skit vare detsamma jag kör mitt race och jag kan fan inte må bättre! :D

Sen vill jag säga till en speciell person som nu flyttar från ett kvarter till ett annat att du är fan den bästa vän man någonsin kan ha. Du har peppa mig och verkligen fått mig att förstå att jag behöver bara ett jävla bra självförtroende för att lyckas! Tack gumman du vet dem du är!

Sen vill jag säga till min underbara sambo att utan dig skulle livet suga. Du är min själsfränd mitt hjärta och min framtida man! Forever & Ever <3

Nu ska jag nörda lite Minecraft och sen hålla mig vaken och lägga mig i tid så jag får en normal dygnsrythmm!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0