Vårstädning

Jahapp då har man packat ihop en massa vinterkläder och skit som ska ner i källaren. Nu känner man verkligen att våren är på g då hallen är tom på ytterkläder :P Hatar att ha så mycket jackor och kängor som står och tar plats.  Har ju självklart sparat vissa höst/vår jackor uppe då de kan vara jäkligt kyligt/blåsigt vissa dagar.

Imorn så ska de simmas igen. Känns grymt skönt och tänkte försöka satsa 1km imorn minst.
Innan veckans slut ska jag har lyckas tappat lite till hoppas jag iaf. Blir inte ledsen ifall de inte blir så då jag är fullt medveten om upp och ner gångarna. Men ja ska lyckas detta år å tappa allt jag önskat så länge så det så!! =).

Nä nu blire en film och nanna kudden. Sov gott sötnosar.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0