Vikten rasar sakta men säkert

Inne på 3de veckan nu med nyttigheter och bra motion. Har hållt 1 kg veckan och jag hoppas de fortsätter så året ut.
Känns riktigt skönt att man ser resultat på att bara ändra lite smått i kosten och röra på sig lite mer än jag personligen brukar göra. Vill under året gå ner minst 1 kg i veckan för att gå ner totalt 50kg mhm då kan ni förstå vad vikten min ligger på nu och har man en drömm om familj så måste dem kilorna bort för min egen och barnets skull.

Men de finns mer roliga saker som är på gång snart är de ju dags för sol och bad på kapverde öarna. Längtar sjukt mycket och kommer förmodligen säga de i alla mina inlägg fram till dess också :P

Snart ska jag iväg och simma då gårdagen blev en promenad istället. Bada bada bada badaaaaaaaa

Tänkte dela med mig av en härlig vinter/vår bild som togs i lördags när gänget var ute på grillning i ny änget :)


skriver sen XoXo
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0